Příběh značky RevitaLash
.jpg)
Náš příběh se začal odehrávat v roce 2006 v Californii. Náš zakladatel, oční lékař Michael Brinkenhoff, chtěl vytvořit speciální dárek pro svoji milovanou ženu Gayle, která se zrovna zotavovala po boji se zákeřnou rakovinou prsu. Během léčby její řasy začaly slábnout a vypadávat, proto se snažil najít způsob, jak Gayle pomoci, a opět vrátit řasám jejich sílu a zdraví. A tak vzniklo jedinečné sérum na řasy RevitaLash Advanced, které jeho ženě pomohlo navrátit nejen krásné řasy, ale především seběvědomí.
Díky úspěchu jednoho produktu vznikla celá kolekce pečující produktů na řasy, vlasy a obočí, která vyhrává kosmetická ocenění po celém světě. Ačkoliv šlo původně o dárek pro jednu ženu, stalo se nakonec dárkem pro další miliony žen na celém světe.
Jako hrdí distributoři kosmetiky RevitaLash jsme se v posledních letech aktivně zapojili do podpory vybraných organizací jako Mamma HELP nebo Aliance žen s rakovinou prsu, které se věnují pacientkám s touto nemocí. V rámci naší každoroční kampaně se nám podařilo zorganizovat několik charitativních událostí, kterými jsme podpořili boj proti této zákeřné nemoci.